Տաթեվ Հարթենյանի անհատական ցուցահանդեսը «Ալբեր և Թովէ Բոյաջեան» ցուցասրահում։
Տաթև Հարթենյանի գեղարվեստական արտահայտության հիմնական եղանակը վերացարկումն է, երբ հայացքը իրերի մեջ որոնում է այնպիսի երևույթներ, որոնք սովորական աչքի համար ոչ միայն աննկատ, նաև անսովոր են: Առարկայական աշխարհի հիմքը կազմող երկրաչափական ձևերը, որ այնքան առօրեական են, և թվում է գաղափարական, էլ չասած զգացական վիճակների աղբյուր դժվար թե լինեն, սակայն եթե կա արվեստագետի երևակայություն, ամենապարզ իրն անգամ կարող է գեղագիտական արժեք ստանալ, որոնց օրինակները արվեստում բազում են անշուշտ: Այս պարագայում սակայն հետաքրքրականը ոչ այնքան իրի, դրա ֆորմաների այսպես ասած գեղագիտացումն է, այլ այն երևակայությունը, որ կարող է առաջացնել օրինակ մի քառակուսի իր, կամ մի շրջանագիծ:
նյութը ամբողջությամբ Yafa.am կայքում
Տաթև Հարթենյանի գեղարվեստական արտահայտության հիմնական եղանակը վերացարկումն է, երբ հայացքը իրերի մեջ որոնում է այնպիսի երևույթներ, որոնք սովորական աչքի համար ոչ միայն աննկատ, նաև անսովոր են: Առարկայական աշխարհի հիմքը կազմող երկրաչափական ձևերը, որ այնքան առօրեական են, և թվում է գաղափարական, էլ չասած զգացական վիճակների աղբյուր դժվար թե լինեն, սակայն եթե կա արվեստագետի երևակայություն, ամենապարզ իրն անգամ կարող է գեղագիտական արժեք ստանալ, որոնց օրինակները արվեստում բազում են անշուշտ: Այս պարագայում սակայն հետաքրքրականը ոչ այնքան իրի, դրա ֆորմաների այսպես ասած գեղագիտացումն է, այլ այն երևակայությունը, որ կարող է առաջացնել օրինակ մի քառակուսի իր, կամ մի շրջանագիծ:
նյութը ամբողջությամբ Yafa.am կայքում